30 אפריל, 2013

תרד

תרד, אני אוהבת תרד. מאז שאני זוכרת את עצמי אני אוהבת תרד. גם מנגולד זה בסדר. אבל התרד האמיתי, זה שגדל כאן בארץ במקומות מעטים ובחודשים ספורים בשנה, אותו אני הכי אוהבת.
אבל כשאין תרד אמיתי אז גם תרד תורכי זה טוב.
קיבלתי במתנה צרור מכובד של תרד תורכי. הכנתי מצרור התרד רביולי ממולאים בתרד וריקוטה ומשאריות המילוי הכנתי גם ניוקי. תענוג, פשוט תענוג. כשעה וחצי עבודה שנעלמו ב10 דק' של זלילה.

בצק לפסטה:
200 גרם קמח רגיל
200 גרם קמח (סמולינה) דורום
4 ביצים
מעט מלח
גיליתי שללוש במקסר עם וו לישה, נותן בצק מעולה. מניחים לחצי שעה מנוחה לפני שהופכים לרביולי.

למילוי:
צרור עלי תרד פרוס, מאודה קלות  בחמאה ושמן זית
גבינת ריקוטה
טוחנים בבלנדר יד ומוסיפים:
גבינה מלוחה
פרמזן
שקדים טחונים (קמח שקדים, המרכיב הסודי)
פירורי לחם - אם צריך

לניוקי צריך להוסיף לתערובת מעט קמח דורום לקבלת בצק רך, מאד! אם מוסיפים יותר מדי קמח הניוקי מאבדים את טעם התרד ומתקבל טעם סתמי של בצקניות.



2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ניסיתי הערב את המילוי. במקום תרד עם מנגולד (כי זה מה היה לי ) . המילוי הוכנס לדפי אורז ולעשר דקות לאובן.

nt אמר/ה...

וואו, איזה רעיון מצוין. יאומץ