08 אוקטובר, 2012

חטיף אנרגיה

זה התחיל במתכון לחטיף אנרגיה ללא אפיה מכאן. על אף כל העצות, ה"ללא אפיה" לא ממש הצליח. אז לקחתי את התערובת הוספתי מעט מרכיבים ואפיתי כמה דקות. התוצאה מפתיעה: מרקם גמיש וקראנצ'י, טעים ומרגיש ממש בריא.
המתכון דורש פצפוצי אורז. אחרי שנואשתי ממדפי הקורנפלקסים, פניתי לאגף הבריאות שם מצאתי אריזת ענק של אורז מלא תפוח (טבעי, לא ממותק).


חטיף אנרגיה
50 גרם חמאה
1/4 כוס סוכר
1/4 כוס מייפל
1 כף דבש
1/4 כוס מחית תפוחים
2 כוסות גרנולה
11/2 כוסות פצפוצי אורז
2 כפות קמח מלא
אפשר גם: פירות מיובשים / פצפוצי שוקולד
ממיסים בסיר את החמאה הסוכר והמייפל, מבשלים על אש קטנה כ2 דק'. מערבבים הכל יחד. דוחסים לתבנית (15 / 30 ס"מ) מכוסה בנייר אפייה. אופים בחום של 180 מע' כ25 דק'. מצננים וחותכים.



5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מחכים למתכון הבא

אנונימי אמר/ה...

גוואלד!!!מה עשית לבלוג האהוב עלי ביותר!!!!!?????איפה קטלוג איפה הסדר???

nt אמר/ה...

מי כותב גוואלד ולמה? אצלי הכל בסדר, האינדקס קיים. אמנם לא נוסף דבר אבל גם למיטב ידיעתי לא הוחסר.
אם יש בעיה בבקשה שלח/י תאור ותתוקן.
תודה

nt אמר/ה...

וכמובן, תודה תודה, אני כל כך שמחה שאוהבים את הבלוג שלי, תודה. =)

אנונימי אמר/ה...

כבר מצאתי איך להתמצא בו. צריך רק ללחוץ על הגירסה לאינטרנט והכל חוזר למצבו הרגיל מבחינתי .ובהיזדמנות זו אני באמת מודה לך על הבלוג.כלהנושאים שמעניינים אותי-גבינות ,לחמים (תודה על תבנית מיעיש)כן יש לי בזכותך!!נקניקיות,עוגיות במיוחד גגרהאם קרקר מעולה!בטח שכחתי עוד דברים ,זה כאילו הבלוג שהיה יכול להיות שלי לו כתבתי אחד!תמיד מחכה לחידושים אצלך.תודה!